joi, 22 noiembrie 2018

O, Maică dulce-a vieţii mele



O, Maică dulce-a vieţii mele,
Stăpână-n Cer şi pe Pământ,
Când mă găsesc în clipe grele
Alerg sub scutul Tău cel sfânt.

Refren:
Ajutor, Maică Fecioară,
Ajutor, dă-mi ajutor,
E robul Tău care te roagă,
Maică Fecioară dă-mi ajutor,
Maică Fecioară, ajutor, dă-mi ajutor.

Între necazuri ne-ncetate,
În griji şi lacrimi eu mă frâng;
Rănit de patimi şi păcate
Privesc cu dor la Cer şi plâng!

Primejdii multe mă-mpresoară,
Ispitele mă strâmtoresc;
Tu eşti nădejdea mea, Fecioară,
Spre Tine ochii mei privesc.

Cerescul Tată blând mă cheamă,
Să fiu în Ceruri cu Iisus.
În Cer eşti Tu iubită Mamă,
Şi locul meu e-acolo sus.

În Cer m-aşteaptă sfinţii îngeri,
M-aşteaptă ceata drepţilor;
Iar eu în valea cea de plângeri,
Petrec străin şi călător.

Din zori de zi şi până-n seară,
Trăind, murind, Te voi chema:
Nu mă lăsa, Maică Fecioară,
Scăparea mea, nu mă lăsa!

Un comentariu: