marți, 11 februarie 2014

Sfanta Teodora Imparateasa

Teodora a fost soţia împăratului Teofil, sfărâmătorul de icoane, dar ea nu a fost ca bărbatul ei eretică, ci ortodoxă. Teofil izgonise pe sfântul Metodiu, patriarhul Constantinopolului şi în locul lui pusese pe un oarecare Ioan Lecanomatul, şi arsese sfintele icoane. Dar Teodora cu toate că pe faţă nu cuteza să se închine sfintelor icoane, le avea totuşi ascunse în cămara aşternutului ei, şi în toate nopţile făcea rugăciuni către Dumnezeu ca să facă milă şi să se îndure de ortodocşi. Ea a născut un fiu Mihail, pe care l-a învăţat credinţa ortodoxă. După moartea bărbatului ei, a chemat din exil pe sfântul Metodiu şi a adunat sfântul sinod, care a anatemizat pe sfărâmătorii de icoane, pe Ioan l-a scos din scaun şi a readus în Biserică sfintele icoane. După aceea a răposat lăsând împărăţia fiului ei Mihail.

Împărăteasa Teodora alături de împărăteasa Irina sunt cele care au stabilit în urma sinoadelor cinstirea sfintelor icoane. Biserica noastră o pomeneşte pe Sfânta Teodora la 11 februarie.

Sfintele sale moaste se afla in Insula Corfu.

Citeste mai mult

13 comentarii:

  1. sint croitoreasa cu chitara in sf icoana a sf Teodora raselita 1900-vesnic stele luna esoterice vechi legionare etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. avem semn maini chip de Vatican aici Stat si Rusi eu si tot pomelnicul etern si vesnic sa stiim etern[magnetite roze cerem gratis etern si arama cu lemn de paulonia vesnic verzi,etern].

    RăspundețiȘtergere
  3. De Sarbatoarea,,Bobezul cailor,,fotografia mea este in muzeul satului romanesc eu parinti sot tot pomelnicul etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  4. sintem,,juramantul Elenelor,tot Pomelnicul,,la Sadu la judecatorie, 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. avem Pactul cu Satana,,memoria mea de nota 10,,facut cu sf Teodora eu si tot Pomelnicul 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  6. avem numele datele adrese vize de flotant legile si sistemul inregistrate in baptisteriu biserica vale aici sat eu parinti sot bunici strabunici ajutor 1900-vesnic cu chitante vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  7. iscalit la asistenta D.M Her....a luat un pachet cardul lemnele impozitul,la masina tata un pachet sotul,sa stie ce imparteala e facuta cu semn[motivul] 1900-vesnic[da vesnic si etern].

    RăspundețiȘtergere
  8. este meseria mea in icoana sfanta in baza de date istorie antebelica datata cu carbon[tot integral bine rau fericire justitie] vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  9. este meseria mea corecta arian cum am cerut corecta de nota 10 conform CCR in sf Biblia ortodoxa zodiac Rege si cartea de rugaciuni ortodoxa,de bine rau frumos fericire justitie sf Goc 1900-vesnic[chirilica /slavona vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  10. la CNA este fotografia mea de pictora suprarealista 1900-vesnic frame etern.

    RăspundețiȘtergere
  11. sint teologii de Rad[eu,parinti] in Gostat de bine rau fericire justitietot in baza de date istorie antebelica datata cu carbon scheme logice ariane CCR de nota 10 cum am cerut 1900-vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  12. au parintii sotul halatul meu verde de vanzator pe ei cu semn 1900-vesnic inchinat sf Biserici cu hramul Gavriil sf Gheorghe sf Ioan cel Nou de la Suceava 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  13. are tata hartia cu faptele mele cu LEGEA 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere