marți, 31 octombrie 2017

Dumnezeu si Moise


Dumnezeu si Moise
Dumnezeu S-a adresat odată lui Moise şi i-a spus:
“Alege-ţi din tot poporul tău, o mie de oameni, dintre cei mai buni.” Şi Moise, a ales o mie dintre cei mai buni… După aceea, i-a spus Dumnezeu:
„Acum alege din această mie, zece care să fie cei mai buni.” Şi a ales Moise zece. După aceea, iarăşi a vorbit Dumnezeu şi i-a spus:
„Alege din aceşti zece, pe cel mai bun.” Şi l-a ales Moise, pe cel mai bun. Şi atunci, i-a spus Dumnezeu:
„Vreau să văd, dacă l-ai ales bine! Trimite-l pe acesta unul, ca în termen de patru ani, să-l găsească pe cel mai rău om din lume.”
Şi a umblat bietul om, căutând în dreapta şi în stânga, şi mereu îndoindu-se. Găsea uneori pe unii care păreau foarte răi, dar îşi zicea:
„De unde ştiu eu, poate că aceasta este doar o aparenţă. Poate că el în sinea lui e un om drept. Poate că aşa îmi pare mie. De ce să-l judec eu? Eu n-am dreptul să mă înşel. Dacă m-a ales Moise ca pe cel mai bun din poporul lui Israel, înseamnă că eu nu am dreptul să mă înşel.” Şi a căutat, şi a căutat, şi a ajuns până în ultima zi… Şi atunci a zis:
„Va să zică, nu sunt în stare să-l aflu pe cel mai rău… Ia să mă întorc eu către mine însumi. Sunt eu oare, chiar cel mai bun? Câte greşeli nu am eu, şi Moise m-a ales totuşi pe mine, poate neştiind el câte ascunzişuri am eu… Şi dacă aş fi eu cel mai bun cu adevărat şi înţelept, aş fi ştiut să-l găsesc pe cel mai rău.” Şi s-a dus înapoi la Moise şi i-a spus:
„L-am găsit !!! Eu cred că … eu sunt cel mai rău!”
Şi atunci, din nou i-a vorbit Dumnezeu lui Moise şi i-a zis:
„Acesta, fiindcă nu i-a judecat pe ceilalţi, fiindcă nu s-a aşezat deasupra celorlalţi, fiindcă, s-a judecat pe sine… este într-adevăr, cel mai bun! Într-adevăr, bine l-ai ales, Moise!”

47 de comentarii:

  1. sa spuna dreptul Moise adevarul despre noi oamenilor si noi sa aflam despre ei sa avem semne buletine de identitate pe chipuri de austroungari,eu parintii bunicii sotul sora unchiul,avem de la sfant pe capete cusme si cusmite 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa arate sfantul piatra mea cu invataturi Partid PMP/PSD/AUR 1900-vesnic in slavona vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  3. avem casa in proprietate a lui Ungur....cu acte,,in regula,,romanesti si unguresti sovietice 1900-vesnic[sa stiim descriptiv vesnic].punem semn pe ea vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  4. dau cu pietre in capul primarului local toti eu parintii sotul sa ne luam drepturile Carpan..legionare din 1944 1900-vesnic[da le luam vesnic[in cumul[sa stie tata vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  5. luam vechimile armata de 7/10/12 ani,releveul casii semnaturi carnete banii cimitir si succesiunile funciare eu parintii sotul 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iscalit la Tib.Nist[contract cu ce vreau doleante barfe divers tot restul uzante si merite,eu parintii sotul],eu R.M cnp 1900-vesnic el cu Partid PMP batrani martori curent electricitate vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  7. sint legile mele cu probe marturii toti marturi la invaliditate/handicap comisie vl 1900-vesni corecte arian sovietic extrapolat triunghi echilateral vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  8. au toate rudele invatatura mea DECALOG vie faptica toate materialele unde divinatie isnikaoh biserica sf Gheorghe unde sa avem semn de iudei vesnic toti la judecata lui Moise 1900-vesnic.Au ca mine DECALOG rudele 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. are Veta Biris tehnologia mea folclorica cauze datat la zi ea martur vitelul din aur,are cartea mea folclor cuvantul 1900-vesnic gratuit corect si etern[ii trage pe banda vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  10. sint turban in panteonul Dacilor[folclorista] ariana de nota 10 cum am cerut de sf Andrei Criteanul [Dobrogea] 1900-vesnic[de intuneric vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  11. inchinata zeitei vegetatiei Cothis 1900-vesnic corect.

    RăspundețiȘtergere
  12. au parintii eu sotul muzeale i.g.duca cu meseria mea si calculul foi de parcurs unde cat cum unde sarpe, sa vada sa auda si ei,cu folclorul traditia religia mea faptica vie au ca mine identic multiplicat,semnul meu pe ele impartit definitiv vesnic si etern,au drepturi si obligatii suport legi ca mine tot la zi,sint cu adeziune in partid ca mine sa stie cum merge treaba sa stie tot datat cu carbon ca mine,,la zi,,romana matematica chimia electronica ATP rusa si dreptul si toata scoala mea ca mine ,epsilon integrala logaritmi[la notar aici sat] gratis 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  13. au mecanicii gac radiogramele noastre corecte schite plan lege modul scopul calcul data ziua an timpul, eu parinti bunici[3] sot 1900-vesnic etern foaie de hartie spre mincare vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. are meseriile noastre cu faptele steno munca meserie comert inventii invatatura corecte eu parinti bunici[3] sot,Gorcki Maxim,1900-vesnic in foi de parcura vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  15. este Stalpul meu in sf Altar de la Dreptul Moise corect de Lumina al meu in Vale aici sat 1900-etern si vesnic[frigian vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  16. este Stampila lui Gheorghiu Dej,,marfa GAC Monarhista,,immormantari tigani ipodiacone, Messire ASR,,pe certificatele noastre de nastere eu parinti sot bunici[3] sora unchi,1900-etern si vesnic cu legile TAS/STAS/TARA/DETECTO,8 clase vanzatori evrei al matzah/gavariti vesnic si etrrn toti.

    RăspundețiȘtergere
  17. sint actele noastre si documentele inaintea oamenilor corecte eu parinti bunici[3] sot sora unchi 1900-vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  18. sintem statui cu bust de BUCATARI in Parc la statuia cu bust N.Balcesc eu parinti ziua, corect 1900-vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  19. avem meserii integrale complete de nota 10,de manipulanti sefi sere agricole sind,din foile matricole stringent carminativ si afet complete stiinta cunoasterii gratuite rusesti eu parinti bunici[3] sot unchi sora de azi 2023 -vesnic si etern,ccr Mihalac toti vesnic.,cu documente de zidari si bucatari toti gratuit procuratura ambii documente vesnic toti.

    RăspundețiȘtergere
  20. sint misiile noastre eu parinti bunici [3] sot sora unchi luminate bune corecte la Vatican 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  21. sint la Judecatorie contractele de vanzare la turc la pros..cat pe cat sume fapta a lui D.E si restul si legarea lor cu lant manastire si Zatr, si mineri Jiu,nu renunt vesnic si etern la acuzatii la fel eu 1900-vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  22. a spus HRISTOS adevarul oamenilor scris vorbit citit socotit inregistrat oral peiorativ 1900-vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  23. biserica lui Man/Sand are criptata MESA noastra corecta toti pomenitii vii si morti chimic electronic si restul[carti] 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  24. sint cazanele noastre organolepsis corecte de nota 10 arian cum am cerut la Padure in muntele Tabor[povarna] eu si toti pomenitii vii si morti cu documentele corect 1900-vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  25. sint tablitele mele din piatra Munca noi si vechi cu tot votivul istoric viu in sf biserica si muntele Tabor noaptea la foc,corecte 1900-vesnic pupaza de padure vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  26. sint popa madianit corect aici sat albastru cu negru,bentelitele 1900-vesnic infim ca pret vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  27. este painea mea in sf biserica si muntele Tabor noaptea la foc corecta 1900-etern si vesnic,nota 10 etern.

    RăspundețiȘtergere
  28. are parintii rotile mele immit insutit muzeale i.g duca cu farmecul lor de la mos Duminica cu semn eu la fel pe ale lor cu urme ramasite chimice 1900-vesnic[isalnita vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  29. au medicina mea ardelenii la vase de la mos Duminica corect 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  30. avem,,cartea mea,,eu parinti pe crestete chipuri maini suflete Dreptate de la mos Duminica corecta 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  31. este panza mea in biserica lui Sand/Man corecta cu cugetul spurcat corect muzica vesnic 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  32. sintem STAVROFORI de la sf Duminica eu parinti corect cu semn chip miros psihologie corp comportament 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  33. este sf mea Cruce pe muntele Coz...corecta luminata ,rauri de daruri imiit insutit frumoase gratis infim ca pret,1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  34. au neamurile traditia mea sa stie ca si mine marturi corecti psihologici semn de foc darul meu in toti luminat de la mos Duminica 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  35. avem semne si credinta corecta de nota 10 toti la fel de Cantina eu parinti sot bunici unchi sora 1900-vesnic si-n comun vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  36. a dat sf Moise cugetul meu spurcat credinta onoarea afacerile calculele ajutorul meu ca ale mele recepte princeps organolepsis chimice electronice,corecte de 5/10 nota la 50 barbati si mama 1900-vesnic muzeale ,etern.

    RăspundețiȘtergere
  37. cant si joc la perfectie de 13 corect ruseste conform imaginii mele rusestica iuka eu R.M cnp coana M.R Copil, frumos cecene perfecte 1900-vesnic vernil monocrom rus 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  38. are generatia mea stirile informatiile ajutorul meu sa stea si ei marturi cu oamenii la biserica 1900-vesnic corect vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  39. sint Sefa Biserica Adventista Goc.Carnec...corect de 1/13 cum am cerut arian sovietic romana 1900-vesnic la perfectie eu R.M cnp[IDnp vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  40. am dat eu parinti sot ajutorul meu lui Virg .Sand , si Lup,1900-vesnic sa vada sa auda si ei psihologic ca mine vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  41. este practica noastra de doctori acceptata de Hipocrate eu parinti sot bunici[3] strabunici [2] 1800-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  42. are credinta mea mama corecta eu am credinta in mama corecta fac ce spune ea realitate vis corect am semn de credinta de la mama corect bun de nume 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  43. are credinta onoarea calcule cuget spurcat destin afaceri stiri informatii stiinte colonelul din Cincu in poligon trageri masini corecta de bine cu tot votivul in arhiva a zis parintilor sotului memotehnic aici cap 1900-vesnic[la BANCA aici sat].

    RăspundețiȘtergere
  44. sintem inseriati Adas la Sanador ,Adesgo, Craiova,programe nationale de sanatate 2+5 sjv, spital nebuni din Germania, Brez,Straubin,rmfb,eu parinti bunici[3] sot strabunici[2],gratuit liber precaut malpraxisuri 1800-etern si vesnic.Avem filele toti la cec sa stie persoana inscrisa subsemnat motivul vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  45. au pielea mea de bine corecta rudele vii si moarte afacerile mele vii rusesti iscalit ale lor destin clar trasat schema logica 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  46. este IEHOVA mea imagine clara in credinta rudelor vii si moarte au Iehova mea este Iehova de sf Paste semn pe usa casii noastre 1900-vesnic[miros sunet gesturi vesnic cuvinte clare in cap toti marturi vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  47. avem stampile Neurologie si pensii invaliditate si pensii handicap,ambele toti fiecare toate rudele vii si moarte cu sotul si eu,au calea mea 1800-vesnic.

    RăspundețiȘtergere